درخشش تیم رفسنجان ربات در مسابقات بین المللی روبوتکس ترکیه

در مسابقات ربوتکس ترکیه که با حضور نزدیک به ۸۰۰ رباتیک کار از کشورهای مختلف از جمله ایران در روز ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در آنتالیای ترکیه برگزار شد تیم دانش آموزان رفسنجانی توانستند با شرکت ۴ شرکت کننده در قالب ۲ تیم در این مسابقه حاضر باشند. در این مسابقات امیر سیاهکوهی و علی اکبر بیگی مقدم، مقام هشتم و امیر داوری و مانی حسنی، مقام دوازدهم در بین ۳۰ تیم لیگ کاوشگر کنترلی را از آن خود کسب کنند.

ربوتکس یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، جلسات و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ سازماندهی شده و به بزرگترین جشنواره رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است که مقر آن در استونی – فنلاند بوده و کشورهای زیادی از جمله هند، گوآتمالا، افغانستان، نیجریه، مالی، ارمنستان، موناکو، ژاپن، امریکا، آنگولا، یونان، فنلاند، چین، کلمبیا، قبرس و … عضو این رویداد بین‌المللی هستند.

مقالات مرتبط

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ | آموزش بازاریابی دیجیتال

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد. اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی…

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باز کردن چت
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟